Κιμ Καρντασιαν 5

Τι έκανε η Κιμ Καρντασιαν για να αποκτήσει την περίφημη μέση των 60 εκ.;

Μπορείς να αμφισβητήσεις το ήθος της ή τον τρόπο που μπήκε κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά ένα πράγμα δεν μπορείς να αρνηθείς: Η κοπέλα έχει απίστευτο σώμα. Αληθινό ή ψεύτικο. Πριν μερικές μέρες αποκάλυψε μάλιστα ότι η μέση της είναι μόλις 24 ίντσες, δηλαδή περίπου 60 εκ. Όσες πλαστικές και να έχει κάνει, σίγουρα θα πρέπει να τρέφεται σωστά και να γυμνάζεται σκληρά προκειμένου να διατηρήσει τις αναλογίες αυτές.

Κιμ Καρντασιαν

Η γυμναστική της

Όπως αποκαλύπτει η ίδια η Κιμ, για το ότι επανήλθε στα κιλά της μετά την τελευταία της εγκυμοσύνη, θα πρέπει να ευχαριστήσει την personal trainer, Melissa Alcantara. Mαζί γυμνάζονται έξι μέρες τη βδομάδα στις έξι το πρωί. Κάθε μέρα εστιάζουν σε διαφορετικούς μύες του σώματος. Άλλες φορές κάνουν ασκήσεις για τα πόδια, άλλες για δικεφάλους και τρικεφάλους και άλλες για στήθος και πλάτη. Η ριάλιτι σταρ εξ αρχής μάλιστα είχε εκφράσει στη γυμνάστρια την επιθυμία της να χτίσει μύες. Δεν παραβλέπουν όμως και τις αερόβιες ασκήσεις, όπως το τρέξιμο στις σκάλες.

Κιμ Καρντασιαν 1

«Η Κιμ έχει δει σπουδαία αποτελέσματα, όπως για παράδειγμα στους τρικεφάλους της», είπε η Melissa. «Δεν μπορεί να πιστέψει πόσο έχει αλλάξει μέσα στους τελευταίους μήνες. Και όταν κάνεις γυμναστική για τόσο καιρό, είναι δύσκολο να γυρίσεις τίποτα. Απλά το συνεχίζει. Είναι προσηλωμένη και έχει έναν στόχο στο μυαλό της».

Κιμ Καρντασιαν 3

Η διατροφή της

Η Κιμ ακολουθεί εδώ και χρόνια τη δίαιτα Atkins, η οποία όπως φαίνεται έχει ταιριάξει εξαιρετικά με τον τρόπο ζωής της, αλλά και με τον οργανισμό της. Καταναλώνει περίπου 1800-2200 θερμίδες την ημέρα, ώστε να έχει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέρχεται στις υποχρεώσεις της ημέρας, αλλά και στα απαιτητικά προγράμματα γυμναστικής που ακολουθεί. Βασικά συστατικά της διατροφής της είναι το κοτόπουλο, τα μύρτιλλα, το χούμους, το πεπόνι και το τυρί τσένταρ.

Κιμ Καρντασιαν 4

Πώς μοιάζει μια ημέρα στο πιάτο της; Για πρωί τρώει αβγά στραπατσάδα με λουκάνικο γαλοπούλας και καπνιστό γκούντα, αλλά και γιαούρτι με φρέσκα μύρτιλλα. Για δεκατιανό επιλέγει μια μπάρα με μαύρη σοκολάτα, κεράσια και ξηρούς καρπούς, η οποία συμβαδίζει με τις κατευθυντήριες γραμμές της εν λόγω δίαιτας. Το μεσημεριανό της αποτελείται συνήθως από ψητό κοτόπουλο με μοσχολέμονο και μία σαλάτα με σπανάκι και dressing φέτας. Το απογευματινό της σνακ είναι τις περισσότερες φορές ένα μέτριο καρότο με 4 κουτ. της σούπας χούμους. Το βράδυ απολαμβάνει βακαλάο με λεμόνι και θυμάρι και ψητά πράσινα φασολάκια.

Τελευταία ενημέρωση: